2016. dec 03.

Rossz vicc egy rossz filmhez

írta: nfrequency
Rossz vicc egy rossz filmhez

mucsi-zoltan-cop-mortem-1.jpg

Számomra hiteles forrásból, illetve több forrásból is azt hallom, hogy a Cop Mortem nem hogy nem szórakoztató, de még filmnek is csak nagy jóindulattal lehet hívni. Fontos azt is megjegyezni, hogy azért a magyar filmgyártás az elmúlt években elég szép időket él meg, de ez a mozi sajnos a serpenyő másik oldalán gubbaszt.

Nem elég, hogy a film rossz kritikákat kap majdnem mindenhol, az élményt sikerült megfejelni egy igen ízléstelen ajánlóval. Nem is értem, hogy Mucsi Zoltán miért állt bele ebbe az érzékeny sztoriba. Értem én, hogy ez nem Amerika és az egy négyzetméterre jutó iskolai lövöldözések száma elenyésző, mégis elég megkérdőjelezhető a morális szintje ennek az úgynevezett jófejkedésnek. Persze ez csak az én véleményem, amire akár a demagóg jelzőt is ráhúzhatjuk, de attól még így gondlom.

Szólj hozzá

mozi mucsi zoltán cop mortem