2014. már 31.

5 érv a Black Sails mellett

írta: nfrequency
5 érv a Black Sails mellett

Black-Sails-2014-TV-Logo-Wallpaper_1.jpg

Számomra, az egyik legvárósabb sorozat volt, egészen addig amíg el nem kezdődött. Ennyire jellegtelen karaktereket és kiszámítható, unalmasan vánszorgó sztorit már régen láttam. Könyörgöm, kalózos sorozat kalózokkal!!! Hogy lehet egy ilyet ennyire elszúrni, miközben látszik, hogy pénz is van rá. Nem értem, nem értem, komolyan....nem értem. Állítólag az utolsó részekben beindul a mese, köszike de a türelmem 5 rész után elfogyott. Az egyetlen tökös kalózt meg láttuk a Shameless-ben ahogy leszopja magát, innentől kezdve azt a színészt az életben nem fogom tudni komolyan venni. Érezhető, hogy patikamérlegen van kiszámolva az intrika, a dráma, a kötelező duhajkodás, paráznaság- lehetőleg két csajjal, mert attól biztos jobb lesz a sorozat. Jobb esetben hagynám a francba az egészet, de azért vagyok mérges mert magát az alapkoncepciót - kalózok!!! - annyira nehezen lehet elkúrni, hogy amit itt műveltek a készítők az kész művészet, rossz értelemben.

Mindegy, itt az 5 érv ami mellett SEM érdemes a sorozattal bajlódni. Vigyázat, szexista kontent, aki erre érzékeny kérem kapcsolja ki!

 

Szólj hozzá