2015. ápr 11.

Napi kötelező grafikus motor: Unreal Paris

írta: nfrequency
Napi kötelező grafikus motor: Unreal Paris

A négyes számú Unreal motor eddig is villantott egy-két nagyondurvát, de az Unreal Paris nevű techdemo kapcsán lehet igazán esni-kelni.

unreal-paris.png

Próbáltam saját videót csinálni, de azt vettem észre, hogy a Shadowplay - az Nvidia saját capture alkalmazása - nem igazán szereti az UE4-et, szóval simán csak higgyétek el, hogy ez nálam is pont így néz ki :)

Ami igazán meglepő a demóban, hogy annyira erősen közelít a realizmus felé, hogy elsőre kifejezetten statikusnak tűnik és a környezet elképesztően részletes kidolgozottsága mellett, mintha állóképekben mozognánk - igen tudom ennek semmi értelme, de tudom, hogy tudod, hogy érted. Aztán némi barangolás után, lassan észreveszed a finomságokat. A tükröződéseket, a fények finom változását és lassan rájössz, hogy azért nem tűnt fel elsőre a rengeteg apróság, mert már megszoktad. A valóságban.

Erősebb pécével rendelkezőknek erősen ajánlott egy real-time renderes megtekintés, mint mondtam, elképesztő a dolog élőben. Sajnos a videó nem tudja annyira visszaadni az élményt, hiszen ott nem te mozogsz - ja igen, a demóban szabadon bejárhatod a lakást, az irányítás akár egy FPS játékban, semmi extra.

Link

Szólj hozzá